Reportaze

Štampa

Rodjendan na vodi

Autor Scorp 20.11.2011.

000018xOvoga puta bi sa vama podijelio jednu malo drugaciju reportazu, reportazu u kojoj u prvom planu nisu taktike, pozicije, broj upecanih riba...

vec reportazu koja govori o necemu sasvim drugom, a o cemu, ma bice vam jasno ako budete imali strpljenja da je procitate do kraja, a ja cu se potrudit da ne duzim previse.

Ovog 16.11. sam sada vec po ko zna koji put docekao svoj rođendan. Rođendan ko' rođendan nekako svaki prođe isto, ne kazem da ne bude lijepo, ali sam ovoga puta pozelio nesto sasvim drugo. Zelio sam rođendan provesti na vodi, tamo gdje se najljepse osjecam. Na srecu uspio sam sve kod kuce ubijediti kako to i nije toliko lose kako je njima na prvu zvucalo i da nisam bas toliki kreten kolikim sam im se ucinio u prvi mah kada sam im saopstio da me nema za rođendan. Uz obecanja da cu to sve nadoknaditi, u cetvrtak 15.11. sam vec bio na vodi. Odabrana lokacija je bila jezero Pelagicevo, pozicija 29.

000032wm

Umoran od dugog puta brzo sam se raspakovao, postavio kamp, zabacio i legao. Odmah poslije ponoci pocele su me buditi poruke mojih prijatelja, svaki put me podsjecajuci kakvo je blago imati prijatelje kakve ja imam, od kojih je dosta i sa ovog portala i foruma. Noc je brzo prosla i vec ujutro sam se odlucio malo vise posvetiti ribolovu uz stalno zezanje prijatelja da kakav mi bude ovaj dan u ribolovu takva ce mi biti cijela naredna godina. Malo sam eksperimentisao sa mamcima, malo sa spotovima, ali mi to nije donijelo ribu. Tada me je na poziciji posjetio Peraica i rekao kako se posljednjih dana riba prebacila na zimski rezim, dosta slabije uzima i potrebno je uloziti dosta napora kako bi se pravilno locirala. Znaci trebale su mi tri stvari: pravi mamac, prava lokacija i malo srece da se sve to lijepo poklopi. Ovu prvu stvar sam najlakse rijesio, izbor je bez imalo razmisljanja pao na Element Baits-ovu Fruty Mix boilu koja mi je uvijek donosila mnogo lijepih riba na Pelagicevu. Poslije duzeg markiranja bio sam prilicno siguran da sam nasao i pravu lokaciju i tako rijesio i drugu pretpostavku. A u srecu, pa rođendan mi je, ako me sada nece pomaziti pa kada ce?!

Međutim, vrijeme je prolazilo a od ribe ni traga ni glasa. Kako je navece vec postajalo hladno oko 21 sat sam vec, pomalo i razocaran, bio u satoru. Razmisljanja kako bas i nije fer da ne upecam nista na ovakav dan mi je prekinuo stidljivi zvuk signalizatora. Poslije njega jos jedan, a zatim je uslijedio snazan run. Necu sada pisati zvuk kojeg signalizatora je to bio, iz kojeg satora sam istrcao ili kojim stapom sam zategao, ma zar je to uopste vazno i zar nam je to smisao, ali da ne skrecem s teme. Zategao sam i osjetio strasan otpor, cak i pomalo neocekivan. Pozvao sam prijatelje da budu tu, imao sam osjecaj da je ovo posebna riba, na poseban dan. I kada sam je nakon barem pola sata borbe konacno ugledao vise nisam imao osjecaj nego sam znao da je to posebna riba, toliko posebna da sam zelio sve sam uraditi, bez icije pomoci, međutim pomoc mi je ipak trebala kada sam ribu sa meredovom pokusao podici do kadice, a pogotovo do vage, koja je na moju veliku radost pokazala 22,5kg, moj novi PB, a srecu je dodatno povecavala cinjenica da se radi o ljuskaru.000018x

I jos jedna slika za ciji nastanak zasluge dugujem Peraici, na cemu mu se i ovom prilikom zahvaljujem.

000021jm

Nesto prije ponoci, Pelagicevo me obradovalo jos jednim prelijepim ljuskarom od blizu 18 kg koji nije mogao odoljeti Elementovoj Black Fish boili.

000023p

Sa slikanjem ove ribe zavrsio je i moj rođendan, rođendan proveden na prelijepom jezeru, sa jos ljepsim ribama, u odlicnom drustvu. Do kraja ove ribolovne kampanje koja je trajala do nedelje je na moju srecu bilo jos lijepih riba, ali one vise nisu vazne, o njima nekom drugom prilikom.

Sada jos jednom hvala svim mojim prijateljima, narocito sa BiH-Ribolov-a i Element Baits-a koji su ovaj rođendan ucinili jos ljepsim.
Hvala i mojoj direktorici i prijateljici Dini koja mi je dala najljepsi poklon, a to su ovi slobodni dani sa posla koje sam proveo na vodi.

Hvala svima i do nekog slijedeceg puta BISTRO!!!